Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Gdzie mogę sprawdzić stan zamówienia ?

O stanie zamówienia powiadomimy cię mailowo - Szczegóły zamówienia możesz tez sprawdzić logując się na stronie naszego sklepu w zakładce moje zamówienia

2. Jak mogę zapłacić za moje zamówienie ?

W sklepie Fashion MB można wybrać płatność online lub przy odbiorze u kuriera. Po wyborze płatności online, klient zostaje przekierowany do bramki płatniczej gdzie można wybrać płatność blikiem lub przelewem online za pomocą swojego banku

3. Czy muszę być zarejestrowanym klientem, aby złożyć zamówienie?

Nie trzeba być zarejestrowanym klientem, żeby zrobić zamówienie w sklepie Fashion MB - Wystarczy w kolejnym kroku wybrać zakupy bez rejestracji

4. Czy otrzymam fakturę za zamówienie ?

Tak na życzenie klienta wystawiamy fakturę za zakupione produkty w naszym sklepie

5. Czy mogę użyć kilku kodów rabatowych w jednym zamówieniu ?

Podczas składania zamówienia można użyć jednego kodu rabatowego. Rabaty nie łączą się.

6. Jak szybko wysyłane jest zamówienie ?

Zamówienia zwykle wysyłane są w ciągu 1 dnia - Jednak nie dłużej niż dwa dni robocze. PRZYKŁAD: *Jeśli zamówienie zostanie złożone we wtorek o godz. 17.00 przesyłka powinna dotrzeć do Klienta w czwartek. *Jeśli zostało złożone w poniedziałek do godziny 10.00 przesyłka zostanie nadana tego samego dnia z przewidywaną dostawą na wtorek. *Jeśli zostanie złożone w sobotę o 17.00 przesyłka zostanie nadana w poniedziałek z przewidywaną dostawą na wtorek.

7. Jak długo trzeba czekać na rozpatrzenie reklamacji ?

Reklamacje w Fashion MB rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.